• Bez-nazwy-3
  • rotator gl
  • rotator2

Nocna kampania w Chorwacji

kampania-rak-piersiW świetle dziennym kobieta odsłania biust, nocą zaś pierś zmienia się i wygląda tak, jak byłaby widoczna podczas badania mammograficznego. Citylight chorwackiej kampanii "Mammograf widzi więcej niż oczy" zmienia się zależnie od pory dnia i nocy.

Akcja podnosząca świadomość na temat konieczności regularnego badania piersi przy odważnym wykorzystaniu przestrzeni publicznej i silnego wzrokowego oddziaływania na odbiorcę zainicjowana została przez organizację Sve za nju (Wszystko dla niej), która od lat wspiera kobiety z rakiem piersi. Skuteczność kampanii, która z założenia ma przyciągnąć uwagę głównie kobiet, polega również na dotarciu do mężczyzn, którzy w zetknięciu z prowokacyjną reklamą i hasłem jej towarzyszącym mogą uświadomić sobie wagę problemu i podjąć temat badania ze swoimi partnerkami.

 

Nasza strona wykorzystuje mechanizm plików cookies. W plikach cookies zapisujemy informacje służące do prawidłowego działania funkcjonalności strony, w celach reklamowych i statystycznych. Zobacz naszą politykę prywatności .

Akceptuję ciasteczka na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information